profiel

29 december 2017

Annonay Andersson

Geplaatst in:

We zien dat het gesprek over goed onderwijs op steeds meer plekken gevoerd wordt en zijn blij dat wij – dankzij alle bijdragen uit de onderwijspraktijk – daaraan een bijdrage mogen leveren. Wij willen alle bezoekers van hetkind bedanken voor een mooi jaar, waarin we mochten meedenken en -doen bij het versterken van een ieders pedagogische opdracht. We proosten nog één keer op de vijftig best bekeken artikelen van dit jaar!

1. Over het werk van Luc Stevens: ‘de behoefte aan relatie, competentie en autonomie’ – Rikie van Blijswijk
  2. ‘Alleen zij gaat over de streep. Nu wordt het spannend, wat doet de klas?’ – Neomi Lotte
  3. Moeder en dochter na de zelfdoding in Den Bosch: ‘Er is verdriet, maar ook saamhorigheid en compassie’ – Joyce van den Bogaard
  4. Bemoediging in plaats van prijzen: wat is het verschil? – Sarina Hoogendam